HM_utrechts-landschap_header

Natuur behouden
en beschermen

Utrechts Landschap

Samen met ruim 28.000 Beschermers werkt Utrechts Landschap aan het behouden, versterken en ontwikkelen van natuur, landschap en erfgoed. Als natuurliefhebber in hart en nieren helpt Hallo Mondo de stichting regelmatig en met veel plezier bij het ontwikkelen van uiteenlopende communicatiemiddelen.

Een langlopende samenwerking

Al sinds 2012 werkt Hallo Mondo fijn samen met Utrechts Landschap. Toen nog onder de naam Roquefort, samen met Bianca Enthoven. In 2017 ontwikkelden zij samen de nieuwe huisstijl van Utrechts Landschap. Sinds 2019 ontwerpt Hallo Mondo zelf alle uitingen in de herkenbare huisstijl. Hallo Mondo is trots op de waardevolle samenwerking met Utrechts Landschap, waarmee een positieve bijdrage wordt geleverd aan de natuur.

HM_utrechts-landschap_magazine-open

Het magazine verschijnt vier keer
per jaar

HM_utrechts-landschap_cover-vos2

Magazine voor Beschermers

Elk seizoen ontwerpt Hallo Mondo een nieuwe uitgave van het magazine Mijn Utrechts Landschap. Rijk gevuld met artikelen, interviews en interessante achtergrondinformatie. En met illustraties, die Hallo Mondo naar eigen inzicht maakt en die verspreid door het magazine zijn opgenomen.

Het magazine
heeft een
afwisselend
ontwerp

HM_utrechts-landschap_site-laptop2

DE BELEVING START THUIS

Dankzij de website die Hallo Mondo met Utrechts Landschap ontwikkelde, begint de beleving van de Utrechtse natuur al thuis achter de computer. We hebben op de homepage gekozen voor mooie grote beelden en een flexibel grid, dat makkelijk aanpasbaar is. Via het blauwe snelkeuzemenu kunnen bezoekers vliegensvlug de gewenste activiteit vinden.

HM_utrechts-landschap_site-laptop

Grote foto's zijn onderdeel van de beleving

HM_utrechts-landschap_logo
HM_utrechts-landschap_laarzen-aan-junior

Te veel om op te noemen!

Hallo Mondo heeft door de jaren heen voor Utrechts Landschap een breed scala aan uitingen ontworpen, waaronder gebiedsfolders, kinderroutes, wervingscampagnes, informatiepanelen in natuurgebieden en beelden voor social media. Het is bijna te veel om allemaal op te noemen! Een kleine impressie vind je hieronder.

HM_utrechts-landschap_folderlijn

De folderlijn
is stijlvol en duidelijk leesbaar uitgewerkt

HM_utrechts-landschap_infopaneel

De informatieve panelen staan in natuurgebieden door de hele provincie

HM_utrechts-landschap_poster_natuurdagen
HM_utrechts-landschap_tekentang

Beleefkaart

Utrechts Landschap heeft ruim 5.000 hectare natuur in eigendom en beheert o.a. molens, buitenplaatsen, kastelen, een oude steenfabriek en Park Vliegbasis Soesterberg. Om alles wat er te doen is bij Utrechts Landschap in kaart te brengen, maakte Hallo Mondo de Beleefkaart. Deze plattegrond is gratis aan te vragen en wordt gebruikt in social media campagnes om nieuwe leads te genereren.

HM_utrechts-landschap_beleefkaart

De hoogtepunten van de Beleefkaart zijn geïllustreerd

HM_utrechts-landschap_flyer
HM_utrechts-landschap_instagram

Fondsenwerving

Hallo Mondo ondersteunt ook de afdeling fondsenwerving met ontwerpen voor campagnes en promotionele uitingen. Zoals een mailing aan Beschermers, of een wervende folder voor een breder publiek.

HM_utrechts-landschap_fondsenwerving

De campagne voor fondsenwerving zorgt voor extra donaties

HM_utrechts-landschap_FSC-logo

Milieuvriendelijk drukken

Wist je dat papier maar liefst 4 tot 7 keer kan worden gerecycled? Het huisstijlpapier dat Hallo Mondo samen met Utrechts Landschap uitzocht, is 100% gerecycled en heeft een hoge witheid, zodat de fotografie er optimaal op uit komt. Het papier is geproduceerd zonder chloor of optische witmakers en beschikt over verschillende certificaten, waaronder FSC Recycled.

HM_utrechts-landschap_bedrijfsvriend

De folder voor nieuwe Bedrijfsvrienden is wervend en informerend

Hallo Mondo is Bedrijfsvriend

Hallo Mondo ondersteunt Utrechts Landschap niet alleen op creatief gebied, maar ook door Bedrijfsvriend van de stichting te zijn. Wil jouw bedrijf ook een goed doel steunen? Kijk dan eens op de website voor de mogelijkheden.

Volgende

PAX & Critical Mass

Een Serious Game over de humanitaire crisis in Syri├ź

Bekijk